vrijdag 20 februari 2009

Gordijnen

De gordijnen hangen. Die klus kan ik dus van mijn lijstje strepen. Er blijft echter nog gordijnenwerk over: In de badkamer boven en in de W.C. beneden staan al sinds de verhuizing houten lamellen in de doos, klaar om opgehangen te worden. Ik weet wel waarom niemand (ik ook niet) eraan begint: dat is gewoon rotwerk. Het plafond in de WC is beton met pleisterwerk. Om daar een gat in te boren heb je een klopboormachine nodig en die is al sinds maanden bij DD, waar hij ook dankbaar wordt gebruikt door diverse vriendjes. Nu gaat ze zelf binnenkort (weer) verhuizen en is ie nodig en dus heeft het geen zin om speciaal naar ons te komen rijden, een rit van 1 3/4 uur.

Het plafond in de badkamer is van hout met behang erover (dat doen ze zo in Duitsland). Daar kun je ook gaatjes in boren met de gewone boormachine. Hier is dus eigenlijk geen excuus te bedenken waarom we dat niet even doen, dus gaat dat klusje binnenkort even geklaard worden. Dit weekend misschien?????

1 opmerking:

Krekeltje zei

in Nederland kan je gewoon bij de doehetzelfzaken een klopboormachine huren voor 1 dag, heb je nog een stok achter de deur om de klus in 1 dag te klaren.
leuke weblog, elke keer in een andere taal bloggen, ben blij dat je het niet in het Frans doet, want daar kan ik kop noch staart van maken. groetjes Shirley