woensdag 6 mei 2009

Letterspetters

Mijn vriendin Annegé is kalligraaf en heeft al jaren ervaring. Ze maakt erg mooie dingen, ook in opdracht.

Toen ik mijn vijftigste verjaardag vierde, kreeg ik van haar een beker:



















Dat is al enige jaartjes geleden en intussen schrijft Annegé ook op stof met speciale viltstiften. Ik vind het heel knap, dat ze ook op tricot kan kalligraferen. Dat is geen gladde stof, zoals een katoenen poplin. Ze schrijft iedere tekst die de klant wil (ik schat zolang het netjes is :o)) en ze zorgt dat het er naar handwerk uitziet. Omdat ze niet met een opstrijkbaar medium werkt, maar direkt op de stof schrijft, blijft het ook mooi soepel. Echt een aanrader voor een origineel cadeautje.

Je kunt er alles over lezen bij haar bestellen via haar nieuwe website:


Geen opmerkingen: