zondag 7 februari 2010

Better finished than perfect



Vorige week heb ik deze quilt afgemaakt. Ik was er aan begonnen in januari 2006. Iemand vond, dat het wel geinspireerd leek op werk van Piet Mondriaan en daarom heet hij nu "Knipoog naar Mondriaan".

Omdat hij gequilt is met drukletters, besloot ik om bij het aan- en afhechten met de machine een paar steekjes op de plaats te maken, inplaats van alle aan- en afhechtdraden met de hand weg te werken. Het resultaat is, dat ik het niet zo mooi vind en dus is de voor 3/4 gequilte quilt in de UFO-la verdwenen. Dat was eigenlijk ook te zonde en dus heb ik mijn perfectionisme genegeerd volgens het motto: better finished than perfect. Hij verhuist binnenkort naar het kantoor van DH.

3 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Ik vind hem PRACHTIG Marie-Thérèse!

inge zei

leuke quilt, leuk quiltmotief ook! mooi!

Jantine zei

Die afhechtingen zitten toch aan de achterkant, die ziet niemand. Ik vind de quilt en het quiltwerk echt super!!!!