maandag 12 april 2010

Nieuwe keuken 1

Zo zag mijn keuken er gisteravond uit:Vanmorgen kwamen er een paar stevige kerels en hebben de hele handel verwijderd:Onze studio is verbonden met de keuken en ik heb voor de zekerheid toch maar de doorgang afgeplakt met folie:De inhoud van de kastjes staat nu boven in de eetkamer en ik heb me voorbereid op tien dagen kamperen in huis. Koken (diepvries maaltijden opwarmen dus) in de magnetron. De verse groente komt van een zak kant en klare salade. Ik heb gisteren nog een pot dressing gemaakt. Ik open de zak, giet er wat dressing op, schudden, klaar is de groente. Buiten staat de Weber. DH verheugt zich al op het uitleven van zijn verborgen piromanische neiging:o)
Groetjes van Marie-Thérèse

2 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Sterkte met het kamperen in eigen huis, de beloning komt achteraf.
En ik zal duimen voor wat goed weer zodat de pyromaan zich helemaal kan uitleven! ;-)

Erica zei

Sterkte met kamperen de komende dagen. Maar je krijgt er vast wat moois voor terug!