vrijdag 17 december 2010

Lang niets laten horen

maar ik leef nog. Sinds de kweeperenoogst had ik veel kunnen vertellen hier, maar heb dat toch maar niet gedaan. In ieder geval liggen de snoepjes in de diepvries en ik vrees, dat ze daar voorlopig ook wel zullen blijven, want wij eten eigenlijk geen snoepjes. Tijdens het snijden en door de suiker halen namen we er af en toe eentje en het had tot gevolg dat we allebei onze darmen niet meer in bedwang hadden: wat een lucht :o(

Ik zie, dat ik hier nogal wat moet bijwerken, zodat de site weer een beetje een afspiegeling wordt van mijn dagelijkse bezigheden. Bijvoorbeeld de Lieselsampler heb ik uit elkaar getornd, de blokken dan. Iedereen heeft het me afgeraden, maar ik was er zelf niet tevreden mee, omdat ik was vergeten om de blokken op maat te snijden (12") voordat ik de top in elkaar ging zetten. Daardoor vond ik de verhoudingen nèt niet goed. Tijdens een lang weekend quilten met mijn bee (was al eind oktober!) heb ik flink doorgewerkt en dit is het resultaat:

In januari begint een nieuwe Lieselsampler en eigenlijk wilde ik de eerste dan klaar hebben, maar dat gaat niet lukken.
Groetjes van Marie-Thérèse

2 opmerkingen:

Miranda zei

Marie Terese zei je? Nee hoor grapje....long time no see ja! Maar jou sampler is een plaatje, weer heel anders dan mijn Amerikaans samplertje die ik ondertussen af heb. Succes met je volgende sampler! Groetjes uit spierwit besneeuwd West Brabant

Jantine zei

O wat wordt je sampler prachtig! Ga nu maar rustig verder en geniet er van!
Welkom terug trouwens ;-)