maandag 24 januari 2011

Het was weer leuk in Xanten

Inderdaad heb ik de frisse lucht alleen door de ramen gezien en gevoeld als we voor de broodnodige zuurstof even een deur hadden opengezet :o)
Dezelfde drumband van vorig jaar was er ook weer, maar gelukkig werd er in de ruimte naast ons niet geoefend. In de slaapkamer naast ons sliepen vier ong. 14-jarigen, die natuurlijk absoluut geen slaap nodig hadden. Om 5:00 zaterdagochtend werd ik voor de laatste keer wakker van het lawaai op de gang en om 7:00 ging onze wekker. Ik voelde me echt een oude tuttige tante, maar ik heb de jeugd gevraagd of ze alstublieft zaterdagnacht met ons rekening wilden houden en dat hebben ze gelukkig  ook gedaan.

We waren met 17 dames en met z'n allen hebben we heerlijk gewerkt, veel gekletst over "Het Leven", veel gelachen, veel ideeen opgedaan, toch weer veel bijgeleerd.
Birgit vond, dat ik er tevreden bijzat
Gezellige kleurtjes om "even" een tas te maken.



Groetjes van Marie-Thérèse

1 opmerking:

Shirley zei

Ooh je hebt alweer een gezellige quiltweekend achter de rug, ja, je straalt -ondanks slaapgebrek?- wel een tevredenheid uit op die foto. Maar je wordt toch ook al vrolijk van het werken met zulke leuke kleuren, en dan het gezoem en geklets om je heen klinkt ook als muziek in de oren.