donderdag 17 maart 2011

Challenge lelijke lapjes

Vorig jaar kregen we tijdens ons quiltweekend in Elst 3 lapjes. Het zijn lapjes die in ieder geval niet bij elkaar passen en de meeste zijn ook ronduit lelijk te noemen. De opdracht: je mag er één lapje bij kiezen en maak er iets van, wat je volgend jaar tijdens het weekend kunt laten zien. Ik geloof, dat er prijsjes worden gegeven, een echte challenge dus. Een jaar lang heb ik er tegenaan gehikt. Een jaar lang ook heb ik hoop gehad, dat ik er toch iets fatsoenlijks van kon maken, maar de opdracht was wel erg beperkend, zelfs voor mij. Ik verbeeld me, dat ik er altijd wel iets van kan maken.
Maandagochtend ben ik er toch maar aan begonnen. Ik wil in elk geval iets kunnen laten zien, al was het maar om het spelletje mee te spelen. De dames die het weekend organiseren hebben er altijd erg veel werk aan, ik weet dat uit ervaring, en als men dan niet meedoet is dat een teleurstelling.
En dit is het dus geworden:
Lelijk!
DH en DS vinden het best aardig geworden. Hoogstens "niet mijn smaak" vanwege de stofkeuze :o)
Ik ben erg benieuwd wat de andere dames hebben gemaakt.
O ja, de rode stof op de voorkant was mijn keuze. De achterkant was niet als voorkant bedoeld, maar ziet er op de foto niet slecht uit, vind ik.
De achterkant
Het idee van de letters heb ik van Wayne Kollinger. Thank you Wayne.
De lange ij en het uitroepteken heb ikzelf in de stijl gemaakt.

Groetjes van Marie-Thérèse

1 opmerking:

Jantine zei

Het is je dan toch maar weer gelukt!!!