vrijdag 18 november 2011

Lieselsampler 2, Block 7 tot 10

Jullie hadden nog enkele blokken van de Lieselsampler 2 tegoed. Mijn hoofd stond een tijdje niet naar bloggen als gevolg van veel zorg om mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder is begin september overleden na veel lichamelijke en geestelijke problemen. Mijn schoonvader was tegelijkertijd ook ernstig ziek, maar het lijkt erop, dat het nu ietsje beter met hem gaat gelukkig.

Dus hier komen de blocks die ik in de afgelopen tijd heb gemaakt. Ik ben nu gelukkig weer bij.

Block 7 

Block 8

Block 9

Block 10

En dit zijn ze allemaal

Ik kreeg een tip van een mede-Sofaquilter: zij gebruikt de Sewline-plakstift inplaats van rijgen. Een fantastische tip, want zo'n block is nu in no-time in elkaar genaaid.

Groetjes van Marie-Thérèse

7 opmerkingen:

Ingrid zei

Hi, Je blokken zijn echt heel goed joh!!! Die sewline plakstift gebruik ik steeds met dit werk. Ook een lesje gevolgd bij Sue Daley en die gebruikt die stift ook steeds.

Hoeveel blokken moet je nog??

sommeke zei

Prachtige hexblokken Marie-Thérèse, mooie stofjes ook.
(ik heb bijna een hekel aan die plakstift, werk er helemaal niet graag mee als 't om hexjes gaat
:-( )

Dineke zei

Prachtige bloken Marie-Thérèse. Zelf gebruik ik ook de plakstift. In combinatie met dunne kartonnetjes. Ben er nog niet uit of ik misschien liever ga rijgen op uitgeprintte en geknipte papiertjes.

huebi zei

Superschön, deine Blöcke gefallen
mir sehr gut.

LG
Birgit H.

Barbara B. zei

Deine Blöcke sind wunderschön und so ausdrucksstark. Ich liebe es, Ton in Ton!
LG Barbara

Karin aus Ö zei

deine blöcke sehen klasse aus!die schwarz weiß kombi find ich klasse, gefällt mir immer wieder super gut!

lg karin aus ö

Grit zei

Wow, ist das Klasse. Super !!! Und wie es wirkt.
Liebe Grüße Grit