zaterdag 29 juni 2013

Google Reader stopt ermee

Misschien ten overvloede schrijf ik hier toch maar, dat Google Reader per 1 juli stopt. Toen ze dit een tijdje terug meedeelden was ik lichtelijk in paniek: en wat dan nu??

Ik ben natuurlijk op zoek gegaan naar een vervanging en heb ook een paar andere readers uitgprobeerd. Allemaal niet zoals ik gewend was bij Google Reader. Uiteindelijk heb ik besloten om bij Feedly te blijven. Ze hebben daar erg hard gewerkt om een goede vervanging te bieden.

Als je nu op het allerlaatst nog je blogs wilt overhevelen, dan heb je daar nog 2 dagen voor. Ik vind Feedly na een gewenningsperiode in ieder geval redelijk funktioneren.

Groetjes van Marie-Thérèse

2 opmerkingen:

Shirley zei

merel is helemaal happy met bloglines, misschien is dat wat voor je? Ik lees via de 'lezer' van wordpress.

Marie-Thérèse zei

Ik blijf voorlopig eerst maar bij Feedly. Bloglines vond ik niet zo prettig, vraag me niet waarom:o)