woensdag 21 augustus 2013

Gevallen voor Love Entwined


Gisteren heb ik een begin gemaakt met een nieuwe quilt. Dit is het middelpunt: een mariner's compass.

Toen ik de aankondiging zag op het blog van Esther Aliu een paar maanden geleden, dacht ik niet dat ik er ook aan zou beginnen. Maar nu ik op diverse blogs de eerste foto's zie verschijnen, heb ik mijn reserves aan de kant gezet en ben lid geworden van haar Yahoogroup om zo de patronen te kunnen downloaden. Het hele project gaat duren tot in 2014 en de gehele quilt is dan bijna 2,50 x 2,50 m groot. Ik zal wel zien of ik tot het eind erbij blijf.....

When I saw the announcement on Esther Aliu's blog, I could not imagine myself working on this quilt. But the photos on blogs I follow made me curious, so I became a member of her Yahoogroup to be able to download the pattern. This BOM runs until 2014 and the result will be a size 2,50 x 2,50 m. At this moment I am not sure if I will be able to finish the whole quilt, but we shall see...

Er ligt hier nog een grote stapel paarse stoffen, waar ik in ieder geval goed mee kan beginnen. Er zal wel wat groen bij komen voor blaadjes, maar misschien laat ik die wel bruin/paars.

For a start I took my pile of purples. Maybe I will add some green for the leaves. Otherwise I will take purple/brown that is in this pile.



Groetjes van Marie-Thérèse

2 opmerkingen:

Miranda zei

Hier ligt ongeveer zo'n zelfde gekleurde cirkel...maar twijffel of ik hem wel in DD der quilt wil maken

Luxquilt zei

Hallo Marie-Therese...schön dass du jetzt auch bei LE dabei bist. Dieser Quilt ist wirklich eine Herausforderung :-)
Deine Farbauswahl finde ich toll!

Fernande, Luxemburg
http://luxquilt.blogspot.com